„Ocalały” – gra paragrafowa

Wstawiam kolejną moją paragrafówkę, tym razem dość krótką (77 paragrafów). Opowiada o losach człowieka, który ocalał z zagłady swojej cywilizacji i jest osadzona w realiach lekko nawiązujących do starożytności. Proszę o opinie.

Tutaj wersja podstawowa, w której dla wygody czytania każdy paragraf stanowi oddzielną stronę:

https://www.mediafire.com/file/rlokt0r2pco5s5m/Ocala%25C5%2582y_1.3.pdf/file

A tutaj wersja „ekonomiczna”, z bardziej ściśniętym tekstem, dla osób chcących zaoszczędzić na drukowaniu:

https://www.mediafire.com/file/obnnvu3ljt1zsk9/Ocala%25C5%2582y_1.3_sk.pdf/file

3 myśli na temat “„Ocalały” – gra paragrafowa

  1. Zacząłem interesować się paragrafówkami i trafiłem na twoje wpisy na forum CD-Action.
    Ocalałego przeczytałem (przeszedłem?) raz, na razie poszedłem drogą nekromanty. Lekko i przyjemnie się czyta. Zakończenia mogłyby być bardziej satysfakcjonujące, ale ogólnie na plus. Sprawdzę resztę twojej twórczości 🙂

    Polubienie

    1. Cześć, dzięki za komentarz. Generalnie zachęcam do kilkukrotnego przechodzenia paragrafówek (moich czy czyichkolwiek), no bo głównym atutem tego rodzaju twórczości jest właśnie nieliniowość i wpływ na fabułę. Pozdrawiam.

      Polubienie

Dodaj komentarz