„Powrót Imperatora” – gra tekstowa

To kolejna moja gra tekstowa/paragrafowa/opowiadanie interaktywne. Tym razem napisana w programie TWINE, co umożliwiło wprowadzenie dodatkowych opcji, takich jak zapis gry, czy zapamiętywanie wyborów gracza.

Bohaterem jest młody wojownik, który będzie musiał stawić czoła starożytnemu wrogowi… lub do niego dołączyć. Cóż, punkt wyjścia dość sztampowy, głównym atutem gry jest nieliniowość i duże możliwości podejmowania decyzji mających wpływ na rozwój fabuły.

Oto link: https://www.mediafire.com/file/ecglwku3tcxaxrj/Powr%25C3%25B3t_Imperatora%252B_1.0.html/file

2 myśli na temat “„Powrót Imperatora” – gra tekstowa

  1. Widzę, że świat z dawnej kampanii do tzara cały czas trwa i nawet nieco się zmienia. Jak przeczytałem te imiona i fabułę, to jakbym się spotkał z dawno niewidzianymi znajomymi. Spisujesz gdzieś może ten setting?

    Polubienie

    1. O rety, wreszcie ktoś ze „starych znajomych” tu trafił! Radość wielka.
      Co do settingu – mam w głowie sporo koncepcji, które ciągle ewoluują. Nie mam nigdzie spisanego żadnego „przewodnika po świecie” – swego czasu istniało coś w tym stylu, kiedy prowadziłem sesje RPG przez forum, ale od tego czasu sporo się pozmieniało. W każdym razie, mój „główny setting”, ten który mam kiedyś nadzieję zamienić w swoje „opus magnum” łączy elementy z moich kampanii tzarowych oraz paragrafówek „Wielka Wojna Sukcesyjna” i „Sprawy rodzinne” – oraz mnóstwo koncepcji, których jeszcze nie pokazywałem. W międzyczasie rozmieniam się na drobne i piszę teksty/gry niekoniecznie powiązane.
      Aha, co do starej kampanii – „Powrót Imperatora” jest w wielu aspektach adaptacją „Światła i Ciemności” w formie paragrafówki. Główna linia fabularna, postacie i „punkty decyzyjne” są mniej więcej takie same. Niestety, ale scena tzarowa chyba zupełnie już upadła, nikt już chyba nie gra w mapy i kampanie do tej gry, więc postanowiłem przerobić koncepcję „Światła i Ciemności” na coś bardziej przystępnego technicznie, żeby nie poszła na marne.

      Pozdrawiam.

      Polubienie

Dodaj komentarz